Дата: 23 Апр 2021
Изключително много е изговорено за качеството, за иновацията, за разнообразието и за удобството, що се касае за продуктите на “Триумф”.
Днес, обаче, обръщаме по-специално внимание на една не по-малко важна тема, а именно: културата на работа, социалната ангажираност и бизнес етиката на “Триумф”. Защото вярваме, че именно това са факторите, които имат силата да превърнат продукта в символ, а марката - в характерен бранд със силно послание.
“Триумф” в цифри
Triumph Group, една от водещите световни компании за луксозно бельо, е основана в Германия през 1886 г. С днешна дата, тя е със седалище в Швейцария продължава да бъде изцяло частна компания.
Днес Triumph се радва на присъствие в над 120 страни, като се разраства благодарение на над 40 000 клиенти на едро по целия свят и предлага своите продукти в 4050 контролирани точки на продажба, както и чрез няколко собствени онлайн магазина.
Разпространителска верига
По-голямата част от продуктите на Триумф се произвеждат в четири собствени производствени мощности, докато останалото бива разпределено между доверени партньори в Европа, Африка и Азия.
Готовите стоки от трети страни се оценяват непрекъснато по различни критерии, включително съответствие с всички законови изисквания, както и екологичните и социалните стандарти, фиксирани в собствения Кодекс на бранда.
Основен фокус в производството на Триумф е непрекъснатото наблюдение върху ситуацията с правата на човека във всички страни, в които бранда присъства като производител и работодател.
Политики, процедури и култура на работа
Triumph се ангажира да извършва бизнеса си по законен, отговорен и устойчив начин, който е етично издържан и загрижен за благосъстоянието на хората, общностите, заинтересованите страни и околната среда.
Като партньор на BSCI, Triumph разработи необходимите системи за управление, политики и процедури за ефективно предотвратяване на всякакво неблагоприятно въздействие върху правата на човека, което може да бъде открито в техните вериги за производство и разпространение.
Социална отговорност
Политиката на Триумф за социално съответствие е въведена през април 2012 г. с цел да увеличи видимостта, прозрачността и управляемостта на риска за партниращите производители и доставчици. Тя предлага единен и структуриран подход за идентифициране, оценка и, ако е необходимо, дисквалифициране при несъответствие.
Едновременно с това, Triumph стимулира устойчиви подобрения на труда и условията на работното място, като се придържа както към собствения ни Кодекс за поведение, така и към Кодекса за поведение на amfori BSCI, който включва предотвратяване на “модерно робство” - принудителен, трафикиран или недоброволен труд.
Бизнес етика срещу “модерното робство”
За да разбере и контролира максимално добре риска за злоупотреби с недоброволен труд в страни-подизпълнителни, екипът на Triumph предприема няколко стъпки за оценка на риска.
- Преди всичко, това е идентификация на тежестта на риска в различните страни на доставки.
- За страни с висок риск (като Китай, Виетнам и Камбоджа) екипът организира одити за социално съответствие минимум веднъж годишно.
- Оценка на политиките за човешки ресурси, практиката за набиране на персонал и др.
- Обучение относно ценностите, принципите и политиките на компанията.
- Обучение на всички служители относно характера, рисковете и начините да се преодолее опасността от “модерно робство” и недоброволен труд.
Защото да растеш означава да делегираш задължения; а да делегираш задължения означава да поемеш отговорност за техните изпълнители - нещо, което може да се направи интелигентно и ефективно само при правилна организация и силно усещане за морал.
Прочетете и материала ни на тема: Луксозно бельо за жени: няколко доказани ползи за здравето
За екипа на AnaBel.bg е чест да бъде част от голямото семейство на Триумф - брандът с позиция, характер и социална позиция!