Триумф”: бельо с позиция и характер

Количка

0 артикула

Най-продавани

Вижте всички статии

“Триумф”: бельо с позиция и характер

%%HTML_BLOGARTICLETITLE%%

луксозно бельо

 

Изключително много е изговорено за качеството, за иновацията, за разнообразието и за удобството, що се касае за продуктите на “Триумф”. 

Днес, обаче, обръщаме по-специално внимание на една не по-малко важна тема, а именно: културата на работа, социалната ангажираност и бизнес етиката на “Триумф”. Защото вярваме, че именно това са факторите, които имат силата да превърнат продукта в символ, а марката - в характерен бранд със силно послание. 

“Триумф” в цифри

Triumph Group, една от водещите световни компании за луксозно бельо, е основана в Германия през 1886 г. С днешна дата, тя е със седалище в Швейцария продължава да бъде изцяло частна компания.

Днес Triumph се радва на присъствие в над 120 страни, като се разраства благодарение на над 40 000 клиенти на едро по целия свят и предлага своите продукти в 4050 контролирани точки на продажба, както и чрез няколко собствени онлайн магазина.

Разпространителска верига

По-голямата част от продуктите на Триумф се произвеждат в четири собствени производствени мощности, докато останалото бива разпределено между доверени партньори в Европа, Африка и Азия.

Готовите стоки от трети страни се оценяват непрекъснато по различни критерии, включително съответствие с всички законови изисквания, както и екологичните и социалните стандарти, фиксирани в собствения Кодекс на бранда. 

Основен фокус в производството на Триумф е непрекъснатото наблюдение върху ситуацията с правата на човека във всички страни, в които бранда присъства като производител и работодател.

 

луксозно дамско бельо триумф

Политики, процедури и култура на работа

Triumph се ангажира да извършва бизнеса си по законен, отговорен и устойчив начин, който е етично издържан и загрижен за благосъстоянието на хората, общностите, заинтересованите страни и околната среда. 

Като партньор на BSCI, Triumph разработи необходимите системи за управление, политики и процедури за ефективно предотвратяване на всякакво неблагоприятно въздействие върху правата на човека, което може да бъде открито в техните вериги за производство и разпространение.

Социална отговорност

Политиката на Триумф за социално съответствие е въведена през април 2012 г. с цел да увеличи видимостта, прозрачността и управляемостта на риска за партниращите производители и доставчици. Тя предлага единен и структуриран подход за идентифициране, оценка и, ако е необходимо, дисквалифициране при несъответствие.

Едновременно с това, Triumph стимулира устойчиви подобрения на труда и условията на работното място, като се придържа както към собствения ни Кодекс за поведение, така и към Кодекса за поведение на amfori BSCI, който включва предотвратяване на “модерно робство” - принудителен, трафикиран или недоброволен труд.

 

бельо триумф

Бизнес етика срещу “модерното робство”

За да разбере и контролира максимално добре риска за злоупотреби с недоброволен труд в страни-подизпълнителни, екипът на Triumph предприема няколко стъпки за оценка на риска.

 

  • Преди всичко, това е идентификация на тежестта на риска в различните страни на доставки. 
  • За страни с висок риск (като Китай, Виетнам и Камбоджа) екипът организира одити за социално съответствие минимум веднъж годишно.
  • Оценка на политиките за човешки ресурси, практиката за набиране на персонал и др.
  • Обучение относно ценностите, принципите и политиките на компанията.
  • Обучение на всички служители относно характера, рисковете и начините да се преодолее опасността от “модерно робство” и недоброволен труд.

 

Защото да растеш означава да делегираш задължения; а да делегираш задължения означава да поемеш отговорност за техните изпълнители - нещо, което може да се направи интелигентно и ефективно само при правилна организация и силно усещане за морал.

Прочетете и материала ни на тема: Луксозно бельо за жени: няколко доказани ползи за здравето

За екипа на AnaBel.bg е чест да бъде част от голямото семейство на Триумф - брандът с позиция, характер и социална позиция!

 

Остави мнение/коментар

Код за сигурност
    Все още няма коментари

Последни статии от Блога на AnaBel.bg

Време е за нови модели “Триумф” - лятна колекция за летни изживявания

18 Май 2022
  Лятото вече не е мираж! А с повишаването на температурите, смяната на гардероба и освежаването на тоалетите, пред всяка жена се изправя...

5 уникални предимства на спортните сутиени “Триумф”

28 Апр 2022
Спортните сутиени са специално създадени, за да осигуряват перфектен комфорт по време на динамични движения на тялото. Това включва различни видов...

Самоуверени и сексапилни в месеца на жената: с 5 вида секси бельо от Триумф

02 Мар 2022
Март е месеца, в който светът цъфти, а заедно с него разцъфва и жената! Вдъхновени от празника на дамите и новото начало в природата и в гардер...