Най-продаваните ни продукти

Вижте всички статии

Еволюция на бельото Triumph - Пътуване през десетилетията

Еволюция на бельото Triumph - Пътуване през десетилетията

Историята на Triumph е история на иновации, качество и стил. Повече от век марката е в челните редици що се отнася до дизайна на бельо, разширявайки границите на възможното, като същевременно остава вярна на своите основни ценности за комфорт и увереност. В тази статия ще предприемем пътуване през десетилетията, за да изследваме еволюцията на Triumph Underwear, от скромното му начало до статута му на една от най-емблематичните марки за бельо в света.

 

 

дамско бельо триумф

 

1900-1920-те години: ранните години

Triumph е основана в Германия през 1886 г., но едва в началото на 1900 г. марката започва да се специализира в дамско бельо. В първите години Triumph се фокусира върху създаването на висококачествени корсети, които осигуряват на жените подкрепата и оформянето, от които се нуждаят, за да изглеждат по най-добрия начин. До 20-те години на миналия век Triumph се превърна във водеща марка на пазара на корсети, с репутация на майсторство и иновации.

 

1930-1950: От корсети до сутиени

Когато светът се отдалечи от ограничителните стилове на викторианската епоха, Triumph започна да измества фокуса си към по-модерния сутиен. През 30-те години марката представя първия си сутиен, "Bust Developer", който е предназначен да подобри естествената форма на женския бюст. До 50-те години на миналия век Triumph се превърна във водеща марка на пазара на сутиени, с гама от стилове, които се погрижиха за жени с всякакви форми и размери.

 

 

1960-1980: Възходът на модата

През 60-те години на миналия век Triumph започва да прегръща нововъзникващите тенденции на епохата, включвайки смели цветове и шарки в своя дизайн. Това беше и десетилетието, когато Triumph пусна своя емблематичен сутиен "Doreen", който бързо се превърна в бестселър благодарение на несравнимата си поддръжка и комфорт. През 70-те и 80-те години на миналия век Triumph продължава да развива своите стилове, включвайки нови материи и технологии за създаване на сутиени и бельо, които са едновременно модерни и функционални.

 

 

дамско бельо триумф

 

 

1990-те-2000-те: Глобалната експанзия

 

Triumph разшири обхвата си извън Европа, установявайки присъствие в Азия, Австралия и Северна и Южна Америка. Тази експанзия съвпадна с преминаването към по-чувствени и провокативни дизайни, като Triumph представи нови колекции, които задоволяват желанията на жените за бельо, което е едновременно красиво и овластяващо. През това време Triumph стартира и първата си глобална рекламна кампания, която включва емблематични модели като Хелена Кристенсен и Наоми Кембъл.

 

 

2010 г.-настояще: иновации и устойчивост

 

През последните години Triumph продължава да разширява границите на дизайна на бельото, като включва нови технологии и материали, за да създаде бельо, което е едновременно удобно и стилно. Марката също така пое ангажимент към устойчивостта, стартирайки инициативи като кампанията си „Stand Up for Fit“, която насърчава жените да рециклират старите си сутиени, за да намалят отпадъците. Triumph също представи нови колекции, които са направени от екологични материали, като органичен памук и рециклирани тъкани.

 

 

Заключение

 

Историята на Triumph е история за иновация, качество и стил. От ранните си дни като марка за корсети до статута си на световна икона за бельо, Triumph винаги е бил в челните редици на дизайна на бельо. С поглед към бъдещето е ясно, че Triumph ще продължи да се развива и да прави иновации, оставайки верен на своите основни ценности за комфорт и увереност, като същевременно възприема нови технологии и практики за устойчивост.

Остави мнение/коментар

Код за сигурност
    Все още няма коментари

Последни статии от Блога на AnaBel.bg

Съвременни тенденции в бельото

15 Ное 2024
Когато говорим за съвременните тенденции в бельото, една от най-ясно изразените характеристики е акцентът върху комфорта и естествените материи. С...

Нова Иновативна серия бельо. Колекция бельо на Triumph за сезон есен-зима 2024. Body Make Up Illusuion Lace е част от тази колекция .

28 Авг 2024
Вълнението е във въздуха! Triumph, водещата марка в света на бельото, с гордост представя своята най-нова и иновативна серия дамско бельо - Body M...

Експертни съвети: Как да намерите перфектния размер бельо Triumph

12 Сеп 2023
Изборът на бельо може да зависи от различни фактори и поводи, включително вашият стил, настроение и нужди. Ето някои примери на бельо за различни...